Veelgestelde Vragen (FAQ)
Alles wat je wilt weten over onze diensten, overzichtelijk op een rijtje
Alleerst wat vervelend, wij zullen er alles aan doen om de klacht op te lossen. Het beste kunt u ons een mail sturen op [email protected]. Zoals u van ons gewend bent zullen wij de klacht zeer serieus oppakken en u voorzien van updates omtrent de klacht.
Gemiddeld zal dit 2 tot 5 werkdagen duren.
Wat vervelend! Wij sturen altijd een ontwerp ter beoordeling naar de klant. Check dus altijd het product op fouten, inclusief taal- en spelfouten. Wij zijn niet verantwoordelijk voor taal- en spelfouten, maar herstellen deze uiteraard wel waar wij ze zien. Wilt u dat wij de taal en spelling controleren? Geen probleem, maar geef dat dan wel even aan.
Wij behouden volledige auteursrechten op alle door ons geproduceerde creatieve werken tot volledige betaling van de bijbehorende factuur. Na ontvangst van de volledige betaling verlenen wij automatisch toestemming voor het gebruik van de door ons gemaakte producten.
Ja natuurlijk, het logo is volledig van jou nadat wij de betaling hebben ontvangen.
Wij upgraden onze servers altijd wanneer dat mogelijk is om optimale prestaties te kunnen blijven leveren.
Dit komt omdat onze servers de hoogste snelheden en beveiligingen bevatten. Bij ons kies je voor kwaliteit in plaats van kwantiteit.
Onze gemiddelde workflow ligt op 4 weken vanaf de start tot livegang. Dit is gebaseerd op de aanname dat onze klanten ons op tijd voorzien van de juiste informatie en documentatie.
Ja, onze websites zijn erg goed beveiligd.
Het bouwen van een website en het vindbaar maken van een website (SEO) zijn twee totaal verschillende diensten. De websites die door SID-Design gebouwd worden, worden altijd SEO-proof gemaakt. Wanneer de wens er is om goed vindbaar te worden, dan dient u ook een SEO-dienst af te nemen.
Wanneer je bij ons een hosting en onderhoudspakket afneemt, dan zal in de meeste gevallen de website kosteloos opgeschoond worden
Nadat het design akkoord is gegeven door onze klant, starten wij met het bouwen van de website op onze servers. Hierbij hebben we de nodige ruimte nodig en activeren we de licenties van onze programma’s om de website te kunnen bouwen. We optimaliseren alle beveiligingen en snelheden om de website goed te laten functioneren, zodat de klant de website kan zien functioneren zoals het live zal staan. Daarom starten de hosting- en onderhoudspakketten bij het begin van de bouw van de website.
Wanneer u een pakket bij SID-Design heeft lopen dan kunt u deze minimaal een maand voor het einde van het jaar stopzetten door ons te mailen. Wij zorgen dan dat het pakket voor het komende jaar automatisch wordt gestopt.
Onze pakketten worden bij de start berekend tot einde jaar en vanaf dan elk jaar aan het begin van het nieuwe jaar.
Achterstallige betalingen zijn vervelend voor beide partijen, maar uiteraard is dit op te lossen. Wat uw reden ook is, wij staan altijd open voor aanpassingen in de betalingsflow als de reden gegrond is. Wanneer u niet betaalt en dit ook niet bij ons aangeeft, dan zijn wij genoodzaakt om stappen te ondernemen.
Bij afname van hosting- en onderhoudspakketten voor online activiteiten, zoals websites en webshops, dient u zich ervan bewust te zijn dat achterstallige betalingen kunnen resulteren in het vervallen van deze pakketten. Dit kan leiden tot ontoegankelijkheid van uw website of webshop.